NEW AGE - WAS IST DAS?

Download
New Age.pdf
Adobe Acrobat Dokument 88.6 KB

YOGA - IN DEUTSCH?

Download
Yoga.pdf
Adobe Acrobat Dokument 58.1 KB

REIKI - IN DEUTSCH?

Download
Reiki.pdf
Adobe Acrobat Dokument 61.9 KB

QI GONG

Download
Qi Gong.pdf
Adobe Acrobat Dokument 63.9 KB

HILDEGARDMEDIZIN

Download
Hildegardmedizin.pdf
Adobe Acrobat Dokument 97.4 KB

HOMÄOPATHIE

Download
Homöopathie.pdf
Adobe Acrobat Dokument 71.2 KB

KINESIOLOGIE

Download
Kinesiologie.pdf
Adobe Acrobat Dokument 41.5 KB

FAMILIENAUFSTELLUNG

Download
Familienaufstellung.pdf
Adobe Acrobat Dokument 143.2 KB

FENG SHUI

Download
Feng Shui.pdf
Adobe Acrobat Dokument 131.1 KB

BACH-BLÜTENTHERAPIE

Download
Bach-Blütentherapie.pdf
Adobe Acrobat Dokument 85.7 KB

MOND

Download
Mond.pdf
Adobe Acrobat Dokument 105.6 KB

BRUNO GRÖNING

Download
Bruno Gröning.pdf
Adobe Acrobat Dokument 37.0 KB

ALTERNATIVMEDIZIN

Download
alternativmedizin.pdf
Adobe Acrobat Dokument 56.5 KB

SHARE IT:


Kommentar schreiben

Kommentare: 6
  • #1

    basik (Mittwoch, 17 Januar 2018 09:43)

    Bardzo prosze Cie o pomoc w znalezieniu paragonu ,ktory sie gdzies zapodzial..a bez ktorego nie moge zarejestrowac kupionego produktu w konkursie ,,Zycie Warto Smakowac''...i tym samym stracic
    szanse .. i nadzieje ...na wygranie glownej nagrody...bo bardzo jej potrzebuje...Bardzo Cie prosze pomoz mi ..uchron go od zniszczenia i wypros Łaski od mojej Niebieskiej Rodziny....ktora mnie ...mam
    nadzieje kocha i pozdrów Ja odemnie i wszystkie dobre Aniolki które tu na ziemi mnie odwiedzaly i mi pomagaly ,ktorych nie znam po imieniu ale jestem IM wdzieczna i lubie ich wizyty wokól mnie....

    Święty Antoni Padewski, pocieszycielu niebieski. Niech się spełni wola Twoja, niech się znajdzie zguba moja!

  • #2

    Lidka (Montag, 26 Februar 2018 13:24)

    SW Antoni zwróć mi mojego kotka jest to mój ulubiony pupilek już raz mi zwróciłeś teraz po raz drugi się zagubił. pomóż znaleźć drogę do domu .jest zima mróz a on od 22 lutego nie ma już 5 dzień Ty pomagasz w znajdowaniu rzeczy zagubionych . Błagam Ciebie SW Antoni zwróć mi mojego kocurka. Żyć bez niego nie mogę. Ofiarę dam ku Twej czci .blagam

  • #3

    Marysia (Freitag, 09 März 2018 17:59)

    Święty Antoni proszę Cię z całego serca o wstawiennictwo w mojej prośbie o znalezienie zagubionej przezemnie bransoletki ,która była dla mnie pamiątka i miała wiele wspomnień.

  • #4

    Eli (Dienstag, 01 Januar 2019 15:06)

    Cześć, nazywam się Eli Chcę zaświadczyć o świetnym i potężnym rzucającym czar. Mój mąż zostawił mnie i dzieci przez 2 tygodnie, gdy zadzwoniłem do niego, że nie odebrał, kiedy wrócił do domu w 3 tygodniu, powiedział, że chce rozwodu. tak smutno i płakałem całą noc, wyjechał znowu Byłem tak samotny następnego dnia szukałem czegoś w Internecie, kiedy znalazłem rzucającego zaklęcie o nazwie Kapłanka lapola, który pomógł tak wielu ludziom w ich problemach, więc skontaktowałem się z nastrojami nastrój, podczas gdy i nigdy nie byłem w mojej żonie przez jakiś czas.lapola może ci również pomóc Wyślij do niego e-maila na adres Greatlapola67@gmail.com możesz zadzwonić / do niego zadzwonić pod numer +2349034970099

  • #5

    Magdalena (Mittwoch, 20 Januar 2021 22:26)

    Swiet Antoni prosze Cie bardzo o pomoc pomoz mi odnaleźć mojego pieska Sare żeby wrocil do domu caly i zdrowy bardzo za Nim tesknimy!

  • #6

    Ewelina (Dienstag, 15 Juni 2021 13:45)

    Święty Antoni proszę o pomoc w znalezieniu dokumentu który jest mi potrzebny do dostania zasiłku.